Friday, June 5, 2009

My Pity Friday

Haihzzz.....
我可怜的星期五
星期五对我来说意义重大
一个星期只有一天
期待每个星期的星期五
我所有的活动
都要计划在星期五进行的
就因为你们一句不够人做工
我就牺牲我的星期五
念在有时你们跟我换OFF DAY的份上
今天我就会去做工

其实
我也不知道做么我一定要off星期五
星期五有什么特别?
我也不知道
有时要拿礼拜天来换我的星期五
我也不要
礼拜天休息很不爽
去哪里都人山人海
还有
因为讨厌的人在星期日休息
然后不用看到她
那天做工是最爽的
不知道为什么
只觉得的星期五休息最爽

我爱星期五

8 comments:

  1. i will soon b quitting my job..many feeeliing...I also not sure I am sad or happy,but one thing for sure is I am excited for school again!!!

    ReplyDelete
  2. hahah... me too..
    half happy half sad
    boh incum liao...
    cham liao...
    can't buy many things d

    ReplyDelete
  3. no income bt here comes ptptn...lol

    ReplyDelete
  4. ptptn use for study eh...
    kenot luan luan spend loh...
    later no enuf

    ReplyDelete
  5. yala..buy the thgs tat we need in studies!!
    like laptop,bags,camera,clothes,shoes etc...
    all these is needed wat...lol

    ReplyDelete
  6. yaya.
    summore psp, iphone, ipod n wii
    abo very sien loh
    hahhazzz
    my mum sure kill me eh...

    ReplyDelete
  7. 讨厌星期天休息的丑八怪

    ReplyDelete